Plaats bij voorkeur je bestelling in de winkel. Daar staan de meubelen in optimale omstandigheden opgesteld om de juiste keuzes te kunnen maken en om de juiste kleuren en afwerkingen te kunnen kiezen. Bovendien staan onze ervaren interieurspecialisten je bij met zowel technisch als esthetisch advies.
Maar je kan uiteraard ook bestellen van op afstand. Stuur ons een mailtje of een brief met volgende gegevens:
We slaan je meubelen GRATIS op voor een maximumperiode van 6 maanden, vanaf na aankoopdatum. Zelfs voor expomodellen is de opslag mogelijk tot 3 weken na aankoopdatum.
Wij kunnen een gevalideerde bestelling (geplaatst bij de fabrikant) normaal gezien niet meer annuleren of aanpassen. Maar aarzel vooral niet om ons te contacteren. We bekijken samen wat eventueel nog mogelijk is.
Ja, je kan je bestelling nog annuleren, maar bij annulatie van jouw bestelbon hebben wij het recht een schadevergoeding te eisen gelijkgesteld aan 25% van het aankoopbedrag.
Zeker, je kan ook bestellen van op afstand. Stuur ons een mailtje of een brief met volgende gegevens:
Je identiteitskaart, je bankkaart kaart en je drie laatste loonfiches
We vragen om eerst een voorschot van 15% van het totaalbedrag te betalen. Het saldo wordt tijdens de levering betaald (om het moment van de levering).
Bij de levering kan er cash (maximaal 3000 euro) betaald worden.
Voor aankopen met een totaalbedrag hoger dan 5000 euro, zal een bankcheque gevraagd worden tijdens de levering.
Bij ons kan je eveneens een kredietoplossing vinden voor het financieren van jouw meubelen! Ontdek hier meer info rond deze kredietoplossing.
Ja, daarvoor kan je beroep doen op onze partner BuyWay die kredietoplossingen aanbiedt, om je te helpen je meubelen te financieren. Klik hier voor meer info over onze kredietoplossingen.
Ja dat kan, maar maak je, zolang de maximale leveringstermijn niet verstreken is (zie bestelbon), niet ongerust. Onze leveringsdienst belt je op voor een specifieke leveringsdatum van zodra jouw bestelling hier bij ons is.
We leveren jouw bestelde meubelen tussen 2 en 19 weken, tenzij dit anders genoteerd staat op jouw bestelbon. Meestal kunnen we een preciezer moment doorgeven na 8 weken.
Als je op krediet kocht, gaat de leveringstermijn in nadat je krediet werd aanvaard.
We leveren jouw meubelen op het afgesproken leveradres. In België leveren we gratis vanaf een aankoopbedrag van 300 euro. De meubelen moeten door de (voor)deur kunnen, anders zullen onze chauffeurs deze niet kunnen leveren. Dit om mogelijke schade te vermijden.
Voor appartementen: we leveren via de trap (maximaal tot de vierde verdieping) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten.
Belangrijk: de meubelen zijn niet voorgemonteerd, tenzij de verkoper dit anders genoteerd heeft op de bestelbon. Wij monteren ter plaatse geen meubelen, maar je kan hiervoor wel beroep doen op een externe firma.
We leveren gratis overal in België vanaf een minimum aankoopbedrag van 300 euro.
De leveringstermijn is steeds tussen 2 en 19 weken, tenzij dit anders genoteerd staat op jouw bestelbon. Meestal kunnen we een preciezer moment doorgeven na 8 weken.
Als je op krediet kocht, gaat de leveringstermijn in nadat jouw krediet werd aanvaard.
We leveren via de trap (maximaal tot de vierde verdieping) of via de lift van het gebouw indien mogelijk en toegelaten.
Nee, de meubelen worden niet gemonteerd afgeleverd, tenzij dit anders genoteerd op de bestelbon. Je kan hiervoor wel beroep doen op een externe firma.
Je hebt tot twee jaar na levering het recht om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien nodig, het volledige meubel te laten vervangen. Tijdens het derde jaar na levering geldt dezelfde garantie, maar zal je gevraagd worden om 50 % van de kosten voor jouw rekening te nemen.
Jammer genoeg dekt de garantie volgende zaken niet:
Om je een optimale service te bieden en jouw dossier zo volledig mogelijk op te stellen, hebben we volgende zaken nodige via mail (service@crack.be) of via ons contactformulier:
Ontdek hier meer informatie omtrent onze dienst na verkoop en de garantie op meubelen.
Indien je schade ontdekt aan de emballage, dien je ons binnen de twee dagen na levering een mailtje te sturen zodat wij zo snel mogelijk het nodige kunnen doen.
Ontdek hier meer informatie omtrent onze dienst na-verkoop en de garantie op meubelen.