Dienst na verkoop & garantie

Dienst na verkoop

Hoewel we ons uiterste best doen om alleen topkwaliteit te leveren, kan er toch ergens een (fabricage)foutje optreden. In dat geval kan mogelijk de garantie ingeroepen worden. 

Om je daarvoor een optimale service te bieden en jouw dossier zo volledig mogelijk op te stellen, hebben we volgende zaken nodige via mail (service@crack.be) of via ons contactformulier:

  • je bonnummer en je volledige contactgegevens:

  • het artikel/meubel waarover het gaat (met referentie):

  • een gedetailleerde omschrijving van het probleem:

  • indien het over een fabricagefout of schade gaat: gelieve foto's van het probleem toe te voegen. Indien het om een stuk gaat dat je te kort hebt, gelieve het nummer van het stuk door te geven (dat vind je op het montageplan)

 

Garantie 

Je hebt tot twee jaar na de levering de mogelijkheid om fabricagefouten kosteloos te laten herstellen of, indien niet herstelbaar, het volledige meubel te laten vervangen. Tijdens het derde jaar na levering geldt dezelfde garantie, maar zal je gevraagd worden om 50 % van de kosten voor jouw rekening te nemen.

Jammer genoeg dekt de garantie de volgende zaken niet:

  • schade veroorzaakt door een montagefout;

  • schade veroorzaakt door huiselijke ongelukjes of door eigen transport;

  • schade veroorzaakt door foutief gebruik of foutief onderhoud;

  • schade waarvan je tijdens de aankoop reeds op de hoogte was

 

Let je er in dat geval op dat je ons zichtbare schade ten laatste 48 uur na levering via mail laat weten?